Очаківська районна державна адміністрація. Миколаївська область, Україна. » Новини
Українська | Русский | English
Головна Новини Районна державна адміністрація Документи РДА Доступ до публічної інформації Електронне звернення

Новини

Роз’яснення щодо написання звернень громадян до Держпродспоживслужби

24/04/2019

 Держпродспоживслужба доводить до відома, основні положення, щодо звернень громадян, а саме   ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» передбачено, що звернення громадян може бути усним чи письмовим.

Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заява чи скарга, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником  із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.   

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

Статтею 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» встановлено, що однією з підстав проведення позапланової перевірки є звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її правам, законним інтересам, життю чи здоров’ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності).   Отримання Погодження потребує додаткових відомостей про суб’єкта господарювання, діями або бездіяльністю якого, були порушені права громадянина, як споживача. До таких відомостей відноситься: найменування (назва оператора ринку) та адреса місця здійснення господарської діяльності суб'єкта господарювання, детальний опис порушень, наявність товарного чеку, або інших матеріалів що підтверджують порушення операторами ринку законодавства про харчові продукти.

 

Всі новини →