Українська | Русский | English
Головна Новини Районна державна адміністрація Документи РДА Доступ до публічної інформації Електронне звернення

Центр надання адміністративних послуг

З 03 січня 2017 року розпочав свою роботу Портал адміністративних послуг Миколаївської області.

Портал адміністративних послуг Миколаївської області є офіційним джерелом інформації про надання адміністративних послуг.

Адреса  сайту в мережі Інтернет: http://e-admin.mk.gov.ua 

Портал забезпечує доступ суб`єктів звернень до інформації про адміністративні  послуги, суб`єктів надання адміністративних послуг,  центри надання адміністративних послуг області, реєстр адміністративних послуг, завантаження в електронній формі заяв та інших документів, необхідних для отримання адміністративних послуг,  забезпечено зворотній зв`язок.

Запровадження електронного кабінету відвідувача надає можливість дистанційного доступу суб`єктів звернень до замовлення адміністративних послуг: подання заяви на отримання послуг в електронній формі та доступу до інформації про хід розгляду справи, а також отримання результатів надання адміністративних послуг.

З метою спрощення процедури отримання адміністративних послуг, для зручності та уникнення черг у Центрі надання адміністративних послуг при Очаківській районній державній адміністрації надано можливість записатися на прийом в режимі on-line (через «Особистий кабінет») на будь-який зручний день та час згідно з графіком роботи обраного центру. 

 

Увага! «Будівельна амністія»

31 серпня 2018 року набрав чинності наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від  03.07.2018  № 158, яким затверджено «Порядок проведення технічного обстеження і прийняття в експлуатацію індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, будівель і споруд сільськогосподарського призначення, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт» (далі – Порядок).
 
Скористатися «будівельною амністією» може кожен, хто самочинно збудував об’єкти незначного класу наслідків (СС1), а саме: 
 
індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки загальною площею до 300 квадратних метрів, господарські (присадибні) будівлі і споруди загальною площею до 300 квадратних метрів, збудовані у період з                          05  серпня  1992  року   по   09  квітня 2015 року;
 
будівлі і споруди сільськогосподарського призначення, збудовані  до 12 березня 2011 року.
 
Основні  умови,  за  яких  об’єкт  підпадає під  дію  Порядку:
- об’єкт за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів  з  незначними  наслідками (СС1);
-  наявність у замовника документа, що посвідчує право власності або право користування земельною ділянкою, на  якій  збудовано  об’єкт;
-  цільове призначення об’єкта відповідає цільовому призначенню земельної ділянки, на якій збудовано об’єкт;
- об’єкт збудовано у визначений законодавством період;
- на об’єкті проведено технічне обстеження з урахуванням інформації щодо відповідності місця розташування об’єкта вимогам державних будівельних норм, отриманої виконавцем від місцевого органу містобудування та архітектури .
При цьому, відповідно до пункту 5 розділу II цього Порядку технічне обстеження індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів включно, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 100 квадратних метрів включно проводиться виконавцем (експертом (інженером) з технічної інвентаризації) під час їх технічної інвентаризації лише за результатами попереднього (візуального) етапу обстеження з проставленням у технічному паспорті відмітки про проведення технічного обстеження (далі - відмітка) за формою, наведеною в додатку        2 до цього Порядку.
 
Документи, необхідні для  прийняття  об’єкта в  експлуатацію
 
Для легалізації самочинного будівництва індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів включно, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 300 квадратних метрів  необхідний  пакет наступних документів:
1) заява про прийняття об’єкта в експлуатацію (заяву підписують також співвласники земельної ділянки та/або зазначеного об'єкта (у разі їх наявності);
2) один примірник заповненої декларації про готовність об’єкта до експлуатації (додаток  3 до Порядку). Бланк декларації можна отримати на сайті Держархбудінспекції dabi.gov.ua у розділі «Бланки документів»);
3) звіт про проведення технічного обстеження об’єкта (крім випадків, передбачених пунктом 5 розділу II Порядку); 
4) засвідчені в установленому порядку копії: 
- документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою відповідного цільового призначення, на якій розміщено об'єкт; 
-  технічного паспорта (з відміткою про можливість розміщення та надійної і безпечної експлуатації об’єкта у випадках, передбачених пунктом 5 розділу II цього Порядку) При цьому, технічні паспорти, складені до набрання чинності цим Порядком, щодо індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів включно, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 100 квадратних метрів включно подаються за умови проставлення в них відповідної відмітки про проведення їх технічного обстеження.
 
 
Подання  пакету  документів.
 
Відповідно до Переліку адміністративних послуг органів виконавчої влади, які надаються через центр надання адміністративних послуг, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р, реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації, здійснюється через центри надання адміністративних послуг.
Замовник (або уповноважена особа) подає  через Центр надання адміністративних послуг до органу державного архітектурно-будівельного контролю за місцезнаходженням об'єкта заяву про прийняття в експлуатацію об'єкта, до якої додає  пакет визначених документів. 
Орган держархбудконтролю  розгляне документи  упродовж 10-ти робочих днів та прийме рішення щодо прийняття об’єкта в експлуатацію. 
 
Інформація щодо зареєстрованої декларації про готовність об'єкта до експлуатації розміщується на офіційному сайті Держархбудінспекції dabi.gov.ua у розділі «Реєстр дозвільних документів».
Зареєстрована декларація є підставою для укладення договорів про постачання на прийнятий в експлуатацію об'єкт необхідних для його функціонування ресурсів - води, газу, тепла, електроенергії, внесення даних про такий об'єкт до державної статистичної звітності та оформлення права власності на нього. 
  
                         Зверніть увагу!
 
Будівельна амністія є безстроковою.
 
Будівельна амністія не передбачає сплати громадянами штрафних санкцій за виконання будівельних робіт без отримання документів, що дають право на їх виконання, та за експлуатацію або використання об'єктів будівництва, не прийнятих в експлуатацію.
 
Заяву про прийняття в експлуатацію об'єкта підписують також співвласники земельної ділянки та/або зазначеного об'єкта (у разі їх наявності).
 
Технічне обстеження проводиться суб'єктом господарювання, який має у своєму складі відповідних виконавців, що згідно із Законом України "Про архітектурну діяльність" одержали кваліфікаційний сертифікат, або фізичною особою - підприємцем, яка згідно із зазначеним Законом має кваліфікаційний сертифікат.
Звіт про проведення технічного обстеження потрібно подавати в оригіналі. Необхідно звернути увагу на те щоб звіт було прошито, пронумеровано, затверджено суб’єктом господарювання підписано та скріплено особистою печаткою виконавця. 
 
Технічний паспорт може бути поданий в оригіналі або його копія, засвідчена БТІ, яким було складено  технічний  паспорт. 
 
Дані, зазначені в декларації, мають узгоджуватися з документами, які подаються разом з нею. Інформація в декларації зазначається на підставі наявних документів відповідно до підстрокових  вказівок  бланка  декларації.
 
Замовник є відповідальним за повноту та достовірність даних, зазначених у поданій ним декларації, відповідно до вимог чинного законодавства.
 
Датою прийняття в експлуатацію об'єкта є дата реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації. 
 

 

До уваги громадських формувань!

УВАГА!

 “Усі громадські формування, які мають намір бути включеними до Реєстру неприбуткових установ та організацій повинні перевірити свої статути та в разі необхідності привести їх у відповідність до Податкового Кодексу України в термін до 31 грудня 2016 року.

 
Перелік документів, які необхідно подати для реєстрації нової редакції статуту, а також їх зразки Ви можете знайти на офіційному сайті Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області за посиланням http://just-mykolaiv.gov.ua/, в розділі «Актуальна інформація для громадських об'єднань».
 
За додатковою інформацією з питань державної реєстрації громадських формувань, Ви можете звернутись за телефоном гарячої лінії Управління державної реєстрації – (0512) 34-01-17.”
 
  ДО УВАГИ ГРОМАДЯН! ЩОДО ЗМІН У ОТРИМАННІ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ У СФЕРІ БУДІВНИЦТВА!
Формат: DOC | Добавлен: 15/06/2018 14:23:10
386Kb Скачать скачать

 


 

 

Організація роботи центру надання

адміністративних послуг

Очаківської районної державної адміністрації

   

Шановні мешканці Очаківського району!

У Вас є потреба звернутися до влади?

·        для реєстрації суб’єктом підприємницької діяльності

·       для оформлення права власності на нерухомість

·        для реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт та декларації про готовність об’єкта до експлуатації

·        для оформлення будівельного паспорту забудови земельної ділянки

·        для оформлення паспорту прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності

·         інші адміністративні послуги, зазначені в переліку адміністративних послуг


 Час прийому суб’єктів звернень:

(крім святкових та неробочих днів)

понеділок - четвер: з 08.00 до 16.00 год.

п`ятниця: з 08.00 до 15.00 год.

субота,неділя – вихідний

без перерви на обід.


 Заходьте:  місто Очаків, вул. Лоцманська (Леніна), буд. 26, І поверх

Телефонуйте:  (05154) 2-21-29

Пишіть на електронну пошту:  ochakov@mk.gov.ua

Читайте більше на веб-сайті:  ochakiv.mk.gov.ua 


Адміністратори Центру надання адміністративних послуг при Очаківській районній державній адміністрації

Колесник Нонна Анатоліївна

телефон робочий 2-21-29

телефон мобільний (097) 404-44-53

 Ніяка Олена Миколаївна

телефон робочий 2-21-29

телефон мобільний (067) 117-37-79 


До уваги суб’єктів звернень

щодо подання декларацій (внесення змін до декларацій)про початок виконання підготовчих та будівельних робіт та декларацій про готовність об’єкта до експлуатації

З 1 вересня документи на реєстрацію декларацій слід подавати до Центрів надання адміністративних послуг

     З 1 вересня змінюється порядок надання адміністративних послуг Державною архітектурно-будівельною інспекцією України. Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів подання декларацій та їх видача після реєстрації буде здійснюватися центрами надання адміністративних послуг (ЦНАПами), що утворені при Київській міській держадміністрації, міських радах (їх виконавчих органах) населених пунктів, які є адміністративними центрами областей.   Зокрема, центри надання адміністративних послуг прийматимуть наступні документи:

     Тобто з 1 вересня для подання документів на реєстрацію відповідних декларацій громадянам слід звертатися виключно в регіональні ЦНАПи.



 

http://www.map.dazru.gov.ua/kadastrova-karta

Інструкція з використання електронного сервісу

 Законодавча база: 

  Закон України від 06.09.2012 № 5203-УІ «Про адміністративні послуги»

Постанова КМУ від 20.02.13 №118 Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг  

Постанова КМУ від 30.01.13№44 Про затвердження вимог до підготовки технологічної картки адміністративної послуги

Постанова КМУ від 30.01.13№57 Про затвердження Порядку ведення Реєстру адміністративних послуг

Постанова КМУ від 03.01.2013 № 13 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг» 

Розпорядження голови Очаківської районної державної адміністрації від 09.04.2014 № 61 "Про затвердження Регламенту центру надання адміністративних послуг при Очаківській районній державній адміністрації".
- Розпорядження голови райдержадміністрації від 22 лютого 2018 року № 40 "Про визначення Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Очаківській районній державній адміністрації "

- Розпорядження голови райдержадміністрації від 18 грудня 2017 року № 241 "Про затвердження Положення про центр надання адміністративних послуг при Очаківській районній державній адміністрації "



 Інформаційні картки адміністративних послуг, які надаються управліннями, відділами, установами, підприємствами та організаціями

Головне управління ДСНС України у Миколаївській області;

Територіальне управління Держгірпромнагляду України у Миколаївській області/


 

Інформаційні картки адміністративних послуг, які надаються структурними підрозділами райдержадміністрації

Відділ містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства райдержадміністрації

  Видача будівельного паспорту забудови земельної ділянки
Формат: RAR | Добавлен: 17/10/2018 15:42:30
23Kb Скачать скачать
  Видача висновку на погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
Формат: RAR | Добавлен: 17/10/2018 15:43:14
19Kb Скачать скачать
  Внесення змін до будівельного паспорту забудови земельної ділянки
Формат: RAR | Добавлен: 17/10/2018 15:43:51
20Kb Скачать скачать
  Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки
Формат: RAR | Добавлен: 17/10/2018 15:44:24
20Kb Скачать скачать
  Надання паспорта прив’язки тимчасової споруди торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності
Формат: RAR | Добавлен: 17/10/2018 15:44:56
20Kb Скачать скачать

Служба у справах дітей райдержадміністрації

  Прийняття рішення про встановлення опіки (піклування) над дитиною
Формат: RAR | Добавлен: 17/10/2018 15:47:03
23Kb Скачать скачать
  Прийняття рішення про створення дитячого будинку сімейного типу
Формат: RAR | Добавлен: 17/10/2018 15:47:51
22Kb Скачать скачать
  Прийняття рішення про створення прийомної сім’ї
Формат: RAR | Добавлен: 17/10/2018 15:48:42
22Kb Скачать скачать
  Прийняття рішення про створення прийомної сім’ї
Формат: RAR | Добавлен: 17/10/2018 15:48:42
22Kb Скачать скачать
  Прийняття рішення про створення прийомної сім’ї
Формат: RAR | Добавлен: 17/10/2018 15:48:42
22Kb Скачать скачать

Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації

  Видача довідки щодо володіння державною мовою або її розуміння в обсязі, достатньому для спілкування
Формат: RAR | Добавлен: 17/10/2018 15:51:37
19Kb Скачать скачать

Управління соціального захисту населення райдержадміністрації;

  Встановлення статусу батьків та дитини з багатодітної сім'ї
Формат: RAR | Добавлен: 17/10/2018 15:53:20
20Kb Скачать скачать
  Встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого ветерана війни)
Формат: RAR | Добавлен: 17/10/2018 15:54:25
23Kb Скачать скачать
  Надання статусу особам, які визначаються інвалідами війни
Формат: RAR | Добавлен: 17/10/2018 15:55:16
22Kb Скачать скачать
  Надання статусу особам, які визнаються ветеранами праці
Формат: RAR | Добавлен: 17/10/2018 15:56:11
21Kb Скачать скачать
  Надання статусу особам, які визнаються жертвами
Формат: RAR | Добавлен: 17/10/2018 15:57:02
22Kb Скачать скачать
  Надання статусу особам, які визнаються учасниками війни
Формат: RAR | Добавлен: 17/10/2018 15:57:50
21Kb Скачать скачать

Відділ державної реєстрації

  Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг
Формат: JPG | Добавлен: 22/03/2019 11:25:02
343Kb Скачать скачать